Červená nit: Na světě jsou jen dvě konkurenční společnosti vyrábějící elektrickou energii. Water Forever ze země Buana a H2O Corporation z Sonylandu. Každá z nich má mnoho přečerpávacích elektráren, díky kterým mají ohromné zisky. Ovšem je tu konkurence. Jestli to tak půjde dále, ani jedna ze dvou společností nebudou moct obstát na trhu. Musí tu druhou zničit. Když to nešlo politicky nastává vojenský mezinárodní konflikt. Jedinný úkol je zničit soupeřovi nádrže.
Motivační scénka: Znázornění přečerpávací elektrárny. Princip vysvětluje profesor, když tu do jeho výkladu vběhne terorista a zničí elektrárnu (popř. zabije i profesora). Není špatné použít i hudbu a při vniknutí změnit náhle z jemné folkové písně na Ramsteiny (či tak nějak podobně).
Příprava: Hřiště nemusí být půlené. Ohraničené nejlépe provazem. Velikost dle počtu hráčů. Udělejte pro každý tým 2 díry v ohrazení. Nad jednu dejte nápis TECHNICKÉ DEPO a nad druhou NEMOCNICE & OPRAVNA. Poté ještě udělejte okolo hrazené půlkruh z lana na zemi a na hrazení (lano) připevněte nafouknuté balónky (může být i voda pro větší věrohodnost). Taky helmu, na jejíž přední části bude připevněn připínáček na práskání balónků. Připravte taky papírových míčku mnoho a rozházejte náhodně po hracím poli. Dále tzv. „Gumbally“ (těžší hadrový míček na gumě, kterážto se zaváže za ruku a po hodu se míček vrátí). Poté nějaké uzlovačky, píšťalka, názvy společností … zkrátka dodělat atmosféru, jak má být.
Pravidla: V bitvě se zúčastní 3 typy jednotek.
TANK – jeden (pásy) drží druhého (hlaveň) na ramenech, či nějak jinak, aby se hlaveň nedotýkala země. Zbraň je Gumball.
LETADLO – jeden uprostřed (střelec) má okolo pasu uzlovačku a druzi dva (křídla) se drží po stranách každý jednou rukou (nesmí se pustit). Zbraňí jsou míčky, které jen křídla smí sebrat ze země a střelec vystřelit. Míčky po zasažení nechává ležet na zemi.
PĚŠÁK – pohyblivý neomezený jednotlivec, který může zabíjet dotykem levé dlaně. A hlavně jako jedinný může vniknout k balónkům.
-Všechny tři jednotky po jednom zásahu okamžitě běží do opravny (nemocnice), kde se vyléčí a vracejí se na hrací pole. Je-li zasažen TANK, může se rozpojit a do opravny běžet zvlášť. Do hry se ale musí vrátit ve stejných rolích.
-každý, kdo jde do nemocnice má zvednutou ruku.
-ZNIČRNÍ ELEKRÁRNY: PĚŠÁK si nasadí helmu a praskne jen jeden balónek. Poté se vrátí do nemocnice po těžkém výkonu a může se teprve zapojit do hry.
-TECH. DEPO: hráči se nesmí měnit na hracím poli… na začátku hry se shromáždí v DEPU a dohodnou se na strategii (počtu jakých jednotek). Měnit si role je možno pouze v DEPU. Rozpojí-li se letadlo či hlaveň se dotkne země, jsou mrtvy. Přiběhne-li TANK do depa, může se rozpojit a vyběhnou 2 PĚŠÁCI. Nebo k nim přijde jeden PĚŠÁK a utvoří LETADLO.
-NEMOCNICE & OPRAVNA: Doktor dává úkoly místo léčení na kapačkách. „Sníst bombón, udělat 15 dřepů, recotovat Máj…“ Nemocnice přestává fungovat, když jsou zničeny všechny elektrárny. Není šťáva.
-v každém týmu minimalne jeden tank a jedno letadlo
-hraje se 3x 10 minut s přestávkou 5 minut. Hra končí buď časovým limitem a to se počítá vyšší počet přeživších jednotek v případě zničení na obou stranách všech elektráren či vyšším počtem přeživších elektráren. Nebo úplným vymřením jedné armády po vyřazení nemocnice.
Potřeby: zbraně (gumové koule, míčky), lana na vyznačení území, ...