Poměrně těžká ale zábavná hra, která každému zamotá jazyk.
Pravidla
Každý hráč dostane přidělené číslo. Vedoucí hry je kormidélník. Hra začíná tím, že si kormidélník stěžuje, že námořníci jsou ospalí a řekne: ,,Tenhle spí, tamten spí. Musíme vzbudit šestku."
Šestka (hráč s číslem šest) vyskočí, postaví se do pozoru a hlásí: ,,Co, pane? Já, pane?" Kormidélník ji odpoví: ,,Ano, pane. Vy pane." Šestka nato: ,,Já, pane? Ne, pane." Kormidélník: ,,Vy ne, pane? Kdo tedy, pane?" Šestka: ,,Kdo, pane? Čtyřka, pane."
Okamžitě musí vyskočit čtyřka, postavit se do pozoru a rozhovor přesně opakuje. Nestojí-li námořník v pozoru nebo se splete či zasměje, dá fant, nebo jde ze hry.