www.hranostaj.cz
Konečná bitva (Gravity Falls S2E20 Divnogeddon)
0%0 hodnocení
Potřeby: zalaminované části časoprostorové trhliny speciální zbraně (žížaly do bazénu), ponožkové míčky, bonbony, vedoucích co nejvíce (min. 9)
Počet hráčů: od 30 do 100
Věk hráčů: Mladší dětiStarší dětiDospívající a dospělí
Délka hry: Do 111 minut
Náročnost přípravy: Náročná
Prostředí: Na ven
Charakter hry: PohybováHoničkaSportovníChodička / strategickáTáborový den / hra na pozadí
Bill se zmocnil časoprostorové trhliny a tím pustil do Městečka záhad stvoření ze své dimenze. Jeho úmysl je jeho dimenzi spojit s tou naší a nastolit, tak věčný chaos. něco mu v tom ale brání a to ochranná bublina kolem městečka, která nedovolí rozšířit podivnosti za hranice města. Bill se snaží dostat ze Stanforda rovnici, díky které by ochranná bublina praskla. Když je Bill zaměstnán mají účastníci možnost najít kousky časoprostorové trhliny a tím oslabit moc stvoření z jiné dimenze a poslat je zpátky tam, kam patří.
Autor nebo zdroj: Damla (inspirace ze seriálu Gravity Falls S2E20 Divnogeddon)
Úplné zakončení táborového hry bude poražení Billa a jeho armády příšer. Aby to účastníci neměli tak jednoduché na poli budou opět tři druhy protivníků. Bill, Létající oční bulvy a ostatní příšery. K poražení Billa potřebují najít a spojit celkem 9 části časoprostorové trhliny. Jejich místem úkrytu bude tábor, ve kterém si budou moci doplnit životy, vyléčit zraněné a zakoupit zbraně za táborové peníze. Na všechny příšery platí všechny speciální zbraně i míčky.

1. Oční bulvy létají v poli a chytají hráče, při dotyku hráč zkamení. Zkamenělého hráče ostatní zachrání, když ho odnesou zpět do tábora k lékaři. Potřeba je víc lidí. Čím víc lidí tím rychleji dostanou sochu do tábora. Sochu lze vyléčit kouzelným lektvarem. Pozor lektvaru je omezený počet!! (Lektvar = bonbon)

2. Ostatní příšery a Bil znemožňují hledání časoprostorové trhliny. Po zásahu se příšera na chvíli zastaví (10 sekund) a poté pokračuje dál. Když zasáhne příšera hráče, hráč musí doběhnout zpět do tábora. Ani jednu tuto příšeru nelze zneškodnit do té doby než bude celá časoprostorová trhlina pohromadě. Až účastníci posbírají všechny části a trhlinu spojí. Všechny příšery po jediném zásahu lehnou k zemi.

Hru si můžete libovolně upravit podle symbolického rámce CTH.