www.hranostaj.cz
Můj přítel Kůň
100%2 hodnocení
Počet hráčů: od 5
Věk hráčů: PředškoláciMladší dětiStarší dětiDospívající a dospělí
Délka hry: Do 12 minut
Náročnost přípravy: Bez přípravy
Prostředí: Nezávislé na prostředí
Charakter hry: PohybováHoničkaSportovníBojovka
Rychlá hra a jednoduše pozměnitelná.
Autor nebo zdroj: Veverka- stvořeno na schůzce. Kreativní nálada ;)
rozdělení postav pro 5 lidí, alternativní rozdělení pro více lidí je na vás
Postavy:

2* kůň - hráč je na čtyřech
2* kovboj - hráč sedí na koni (hráči na čtyřech)
1* divá zvěř - další hráč na čtyřech, který ale nikoho nenese na zádech

kůň:
Nese kovboje. Nesmí se zvednout ze země. Chodí pouze po rukou a kolenech. Má schopnost oživit kovboje.
Kovboj:
Sedí na koni a má v ruce polštář (papírovou rulku, nafukovací blónek nebo cokoliv čím nikoho nezraní).
Kovboj nesmí sesednout z koně ani se odrážet od země. Loví divou zvěř. viz. průběh hry
Divá zvěř:
Utíká před kovboji. Nemusí chodit vyloženě po kolenou, ale měla by být přikrčená u země a chodit po rukou.

Průběh hry:
vyznačí se hrací pole a respawny.
(my jsme jako respawny využili rohy hracího pole popř. pod kterýmkoliv stolem -->verze pro místnost)

Koně s kovboji na zádech se rozmístí do krajů hracího pole.
Rádce řekne teď a hra se začíná.
Koně s kovboji vybíhájí proti sobě a snaží se jeden druhého trefit do těla polštářem.
V okamžiku kdy zbývá stejný nebo menší počet kovbojů jako divé zvěře kovbojové začnou lovit divou zvěř.
Kovboj který je trefen polštářem padá z koně a hraje mrtvého.
Kůň mrtvého kovboje ho táhne na respawn kde kovboj zase nasedá na koně.
V okamžiku kdy kovboj nasedne na koně je třeba přehodnotit počty živých kovbojů a divé zvěře.
Pokud je divé zvěře méně než kovbojů, nesmí ji kovbojové lovit. Toto řídí rádce.
Chycená divá zvěř vstane a po chvíli se přidává do zpět hry.

Závěr:
Za každou jednu ulovenou divou zvěř si bod přičítá:
Kovboj který ji ulovil
Kůň který nesl toho kovboje
(všechna neulovená divá zvířata)
Vyhodnocení už je na vás.


Nápady na změny:
využít skautských mečů a štítů
vytvořit překážky a nory pro divou zvěř
při vyšších počtech zvěři obodovat zvěř
využít rádců místo dětí jako divé zvěře