Tato hra se hraje na mřížce 6 x 6 políček, ale pozor, musí být udělána tak, aby šlo s jejími jednotlivými čtvrtinami otáčet. Nejlepší budou čtyři (kartónové, papírové) destičky 3 x 3 políčka, které složením vytvoří požadovanou mřížku 6 x 6.
Hráči pak střídavě kreslí křížky a kolečka (nebo pro prodloužení životnosti složitě vyrobené herní desky raději pokládají nějaké hrací kameny) a snaží se vytvořit řadu pěti, jako u normálních piškvorků (nebo piškvorek). Kdo sestaví řadu pěti svých znaků nebo kamenů, ten vyhrál.
Jenže to není tak jednoduché. Po každém tahu totiž ten hráč, který položil kámen/nakreslil značku, musí čtvrtinu hrací plochy, na kterou hrál, otočit o 90 stupňů libovolným směrem (se všemy kameny/značkami, které na ní jsou). Tím se přeskupí herní situace.
Není potom problém omylem přichystat soupeřovi řádku čtyř nebo se dostat do nějaké svízelné situace...