Před hrou:
Před hrou vyznačte herní pole. V tomto herním poli umístěte vhodně od sebe 2 kruhy z lana do kterých umístíte nějaký předmět představující nějakou modlu vašich mudrců (třeba balón nebo frisbee – aby se to nezničilo a dobře nosilo). Vyznačte 2 místa pro oživování (pro každý tým jedno) mimo vyznačené herní pole. Umístěte zde papír s informacemi o oživení a hrací kostku.
Do přílohy (pravý panel) přikládám, jak by mohlo herní pole vypadat.
„Příběh hry“:
Vlivem rotace naší placaté Země se jim přes noc prohodilo jejich božstvo, a proto ho musí dostat do svého chámu zpět. Protější tým to nechce dopustit, protože by v jeden moment neměli žádné božstvo i když není jejich.
Průběh hry:
Hráče rozdělte na dva týmy. Každý hráč musí mít ocásek (šátek zastrčený za kalhotami). Na začátku hry se pohybují jako lidé – tedy můžou normálně běhat. Jejich cílem je ukořistit modlu u protějšího týmu a donést ji do svého kruhu. V tom si můžou bránit vytahováním ocásků, protože se na časové ose nacházíme strašně dávno a lidé mají ocasy a jejich ztráta znamená smrt. Vytahovat si ocásky můžou pouze v herním poli, krom kruhů s modlou. Když nesou modlu a je jim vytáhnut ocásek, modlu nechají na místě, na kterém jsou. Tým, kterému ji kradou si ji může přenést zpět.
Oživování
Když zemřou běží na místo oživení, kde si hodí si kostkou v co se přemění. Je několik možností, podle toho, co jim padne:
- Člověk
- Krabík
- Slon
- Žabička
- Kočička
- Člověk
Musí se pohybovat tak, co jim kostka přidělila, takže kočička po čtyřech, člověk klasicky po nohách, žabička skáčou jako žabáci. Takto se pohybují pouze v herním poli, i když nesou modlu. Pokud zemřou můžou se pohybovat jako člověk během.
Konec hry
Vyhrává ten tým, který úspěšně přenesl svoji modlu do svého chrámu.
Potřeby: lana, šátky na ocásky, hrací kostky, předměty pro totemy (míč, frisbee, …)