Něco jako trojnožka či hututu, ale mnohem víc soft.
Pravidla
Celou hru je možné zarámovat pohádkou o zakleté princezně (princovi), kterou musí osvobodit chrabrý rytíř (čacká bojovnice).
Princeznu hraje optimálně vedoucí. Jeho úkolem je stát na místě a snažně volat o pomoc.
Určený rytíř má jednoduchý úkol: osvobodit princeznu něžným dotykem.
Tomu ale brání ostatní děcka. A to tak, že kolem zakleté princezny utvoří hradbu: semknou se kolem princezny v kruhu, propojí se rukama a nesmí se rozpojit. Hradba je to elastická, může se kolem princezny volně hýbat a aktivně vytlačovat rytíře od princezny.
Hra dobře funguje až od určitého počtu lidí v hradbě. Když jich je málo, má to rytíř zatraceně snadné.
Co je dobré zdůraznit, zejména rytířům: není smyslem někomu ublížit (takže žádné pěsti, kopání).
Je to o rychlosti, mrštnosti rytíře a o rychlosti a mrštnosti hradby.