Sestavte 2-3 týmy, vyrovnané ve všech ohledech. Pro každý tým vytiskněte jednu sadu karet. (1 A4)
V týmu může být circa 4-10 lidí. Každý tým dostane přiřazené jedno stanoviště. (Hangár) Stanoviště by měly být rovnoměrně rozmístěné.
Do hangáru se umístí všechny karty týmu, a tým na něm vždy začíná hru. Nakonec určete rozlohu hracího pole. (větší místnost, byt, hřiště...)
Před začátkem kola se karty rozdělí hráčům. Je to možné udělat více způsoby, náhodně i strategicky, mělo by se to ale mezi týmy spravedlivě dohodnout před začátkem kola. Platí pouze tyto limitace:
Každý hráč má vždy právě 1 kartu
Právě jeden hráč má vždy kartu CENTRÁLNÍ POČÍTAČ
Jakmile jsou týmy připraveny, hra může začít:
Všichni hráči se mohou pohybovat libovolně po poli. Své karty drží skrytě.
Každý hráč (s výjimkou VESMÍRNÉ MINY a CENTRÁLNÍHO POČÍTAČE) může zaútočit na hráče z jiného týmu.
Je možné se před začátkem kola domluvit na povolení směny karet uprostřed hry mezi hráči stejného týmu 1:1.
Hráči napadení během směny jsou oba mrtví. Směna by měla probíhat alespoň 5 vteřin.
Cílem je zabít CENTRÁLNÍ POČÍTAČE všech ostatních týmů.
Pro boj platí následující pravidla v pořadí priority:
ŠPIÓN poráží IMPERÁTORA
OBRANNÁ RAKETA poráží VESMÍRNOU MINU
MINA poráží všechny kromě OBRANNÉ RAKETY
Větší číslo poráží menší Remízu definujte před hru (kámen nužky papír / oba mrtví / oba živí)
Poražený hráč se vrátí na stanoviště, vezme si novou kartu, vrátí svou původní kartu, zamíchá balíček a udělá 10 dřepů. Pak se může vrátit do hry.
Tým který přišel o CENTRÁLNÍ POČÍTAČ je vyřazen.
Poslední tým na živu vyhrává kolo.
Potřeby: Karty, středně velké hrací pole, místa pro stanoviště týmů