Pohybová hra na paměť, která baví hlavně nejmenší děti.
Pravidla
Motivace: Sochař Eda slíbil několika agenturám, že jim předvede svá díla, ale až později se dozvěděl, že každá agentura chce něco jiného. Proto vymyslel pohyblivé sochy.
Průběh hry: V prostoru se vyznačí značky. Mělo by jich být stejně nebo více než je hráčů. Vedoucí řekne dětem, aby se postavily na značky. To je postavení 1. U starších dětí řekne např. emoce (řemeslo, zvíře) a děti musí zadanou emoci předvést a zůstat tak stát. Pak vedoucí řekne dětem, aby si našly druhou značku. Opět může zadat emoci. Počet značek a emocí (řemesel, zvířat) závisí na schopnostech hráčů. My většinou máme 3-4 značky + PRESTO.
Když jsou všechny značky zadané, říká vedoucí čísla a děti musí co nejrychleji najít značku a předvést emoci (řemeslo, zvíře), která s ní souvisela.
Presto: děti musí oběhnout všechny své značky a vrátit se na výchozí.