Elektrárna vysílá elektrický proud, žárovka bliká, zvonek cinká... jenže kdo je vlastně elektrárna?
Pravidla
Jeden hráč odejde pryč, ostaní mezi sebou potají určí elektrárnu, zvonek a žárovku. Ostatní jsou vodiči. Pak se chytnou za ruce do kruhu a hráč se vrátí. Jeho úkolem je vysledovat, kdo je elektrárna.
Elektrárna vysílá elektrický signál (stisk ruky). Každý další hráč jen signál pošle dál, zvonek přitom udělá 'Cink!', žárovka navíc udělá 'Blik!'. Elektrárna má navíc možnost měnit směr signálu a musí to max. jednou za tři oběhy udělat. Tak signál obíhá, zvonek zvoní, žárovka bliká, elektrárna občas mění směr. Hráč uprostřed kruhu se ji pomocí toho snaží odhalit. Pokud se signál někde ztratí, vodiče se na chvíli uzemní, pak zase spojí a elektrárna vyšle nový signál.
Je dobré při počátečním tvoření kruhu nedávat elektrárnu hned vedle zvonku nebo žárovky, pak je příliš lehké uhodnout, když zabliká nebo zazvoní dvakrát hned po sobě, kdo asi může být ta elektrárna.