Oblíbené hry, osobní poznámky a seznamy jsou funkce pro přihlášené uživatele. Přihlaš se nebo si založ nový účet.
Věk hráčů:
Počet hráčů: 0 až moc
Délka: Neurčitelná
Příprava: Bez přípravy
Zapsáno: 27. 3. 2011 v 12.00
Parametry:
Boj dvou lodí na moři, s hadráky a šátky
Pravidla
Zabte skrytého kapitána – vhodné na louku, hadráky, šátky, lana na vyznačení území
Dvě družstva mají každá svou loď, svá děla, šátky za pasem (musí jít volně vyndat) a svého kapitána (lísteček se jménem kapitána je dán vedoucímu) – kapitán je tajný. Mezi loděmi je moře (Hrací plocha = hřiště na volejbal, jen místo sítě je dva metry tlustá čára dělící polovinu hřiště = moře).
boj: 1) Hadráky představují dělové koule. Piráti střílí z děl (házejí hadráky) a snaží se zasáhnout námořníky na protější lodi. Kdo je koulí zasažen nebo ji chytí, je mrtev.
2) Piráti mohou použít lana a přeskočit na cizí loď (prostě přeběhnou přes moře na cizí loď, ale nesmí mít v ruce hadrák (nejde dělat tarzana a zároveň střílet z děla)) a na cizí lodi začíná boj o šátky. Kdo šátek ztratí je mrtev. Pirát na cizí lodi nemůže být zasažen cizím hadrákem, ani nesmí hadrák válející se na cizí lodi sebrat, kdo zákaz poruší je mrtev (přece nebudou piráti střílet dělem do své vlastní lodi), může však být zasažen hadrákem = dělovou koulí vystřelenou ze své vlastní lodi (prostě se piráti netrefí a zashnou vlastního člověka).
3) Pirát nacházející se na území označené jako moře (je celým tělem na moři, stojí-li jednou nohou na moři a druhou nohou na palubě = je na palubě), může být zasažen jakýmkoli hadrákem a může jakýmkoli způsobem ztratit šátek (šátkové souboje na moři).
4) Družstvo, které ztratí kapitána, prohrálo. živí hráči nesmí opustit vyznačené území (nesmí být celým tělem mimo jakokouli loď nebo moře – aby nebyly hádky o přešlapy). Mrtví hráči mohou sbírat okolo své lodi hadráky a dávat je na palubu. Mrtví hráč (nesmí to být kapitán) běží na nabíjecí místo (tak 150 - 200 metrů vzdálené od lodi ), kde si u něho vedoucí udělá čárku (pokud- individuální skóre – třeba na táboře) a taky zčekuje, jesli tam fakt doběh. Jiní vedoucí mohou zapisovat u bojiště nejlepší střelce a šátkoberce, kteří svůj úspěch vykřiknou. Nezapomenout však na hlavní cíl – dostat cizího kapitána.