Sardel

Počet hráčů10moc
Do 12 minutDélka přípravy
Náročnost přípravyBez přípravy
Věk hráčůmladší děti
starší děti

Nemůžeš hodnotit
Tvůj prohlížeč má zakázané ukládání cookies. Abys mohl hodnotit hru, musíš si je povolit.
Pokud jsi cookies nezakazoval, zkus tuto hru znovu vyhledat, popř. znovu kliknout na odkaz, který tě na tuto stránku dovedl.
Hra dostala 76 hodnocení65
%

Autor:
Zapsáno:
Zhléhnuto: 13055 krát (4 denně)
Parametry: Do místnosti, Na ven, Do tmy, Pro zasmání
Potřeby: žádné
Jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel... aneb hledačka ve tmě

Pravidla

Mezi hráči se tajně vybere jeden, který je sardel. Potom se zhasne a všichni ve ztemnělé místnosti začnou říkat: Jsem sardel, jsem sardel, jsem sardel.... Vybraný hráč, také říka tato dvě slova, ale za chvíli se schová a mlčí. Ostatní chodí a hledají ho. Až ho najdou, zmlknou a přimáčknou se k němu. Hraje se do té doby dokud všichni začnou být opravdovými sardelemi.

Taky se to dá hrát venku. Venkovní verzi, jsme z neznámých důvodů pojmenovali Elvis. Je to naprosto stejné, jen se musí vyznačit území, ve kterém se hraje. A může se stát, že budete chodit půl hodiny po lese a říkat... jsem Elvis, jsem Elvis....
 

Alternativní pravidla

: my jsme místo sardele měli včelí královnu. ostatní byli polovina včely a polovina čmeláci. královna stojí a mlčí, včely bzučí a čmeláci vydávají jakékoli ostatní zvířecí zvuky. hra se hraje tak dlouho dokud je slyšet bzukot
: My místo "jsem sardel" jsme syčeli.
: Zajímavé je hrát tuto hru v noci ve velkém domě, kde kromě hrajících nikdo jiný není a hlavně bez vykřikování "jsem sardel" - důležité je naopak to, že je ticho. Ten kdo se skovává - Sardel, neboli Sardinka v tomto podání, se vybere předem a dá se mu čas na ukrytí(podle toho jak je dům velký), ostatní jsou zatím soustředění v jedné místností, ve které se jako v jedíné v domě svítí.Po uplynutí lhůty se zhasne a hra začíná, hráči ještě mírně oslněni světlem se rozchází po celém domě a snaží se co nejrychlej přivyknout oči na přechod ze světla do tmy aby se jim lépe orientovalo ve tmě. Cílem je samozřejmě najít Sardinku, pokaždé když na někoho narazím a dotknu se ho, položím mu otázku:"Kyneš?" Pokud mi odpoví:"Nekynu" znamená to, že jsem se jen potka se svým spoluhráčem. Jediná Sardinka na položenou otázku neodpovídá nic, pak vím, že jsem našel Sardinku a sedám, dřepám, či lehám si k Sardince, tak abychom společně zabírali co nejméně místa a nezjednodušili tak nelznutí našeho "společenství kynoucích"a ", pak nás nacházejí další a další čímž začínáme "kynout". Důležité ale je i při zvyšujícím se počtu kynoucích zabírat co nejméně místa - tisknout se k sobě jako sardinky. A můžu vám říct, že je docela psycho sledovat jak se postupně vaši spoluhráči vytrácejí, kroky a šramot utichá jenom vy sami bloudíte po ztichlém prázdném domě a netušíte kde je to "společenství kynocích" ve kterém se všichni vaši spoluhráči ztratili....
: Tuhle hru hrajeme u nas ve stredisku trosinku jinak - misto opakovaní jsem sardel, jsem sardel, se na začátku hry vždy všichni seřadí do řady a jsou jim rozdána čísla jdoucí po sobě. Potom jim do ucha šeptáme ty to nejsi a jednomu vybranému hráči zašeptáme ty to jsi - tneto hráč má pak za úkol se schovat. Hra začíná tím, že se hráči rozejdou do předem vybraného území (nejlépe členité a zarostlé). Nějakou dobu po tomto území chodí - v této době se označený hráč snaží ukrýt tak, aby to nikdo nezpozoroval. Když naznáme, že času na ukrytí měl již vybraný hráč dostatek, pískneme na píšťalku, což je signál k započetí hry. V té chvíli zakřičí hráč s číslem jedna své číslo, ostatní pak pokračují v počítání a křičí svá čísla tak, jak mají jít po sobě... Jedno číslo v řadě však chybí, jelikož ukrytý hráč nekřičí - tzn. když se číslo chvíli neozve, pokračuje se v odpočítávání a chbící číslo se potom vždy přeskočí. Díky chybícímu číslu pak mohou hráči nodhadnout, kdo je schovaným hráčem a díky tomu jej snáze nalézt, protože např. viděli, kterým směrem se odcházel ukrýt... Vždy, když někdo ukrytého hráče objeví, skrčís e do úkrytu k němu a také přestává počítat, takže ze hry vypadává další číslo...Takto hra pokračuje, dokud ukrytého ennalezne i poseldní hráč...
: My to hrajeme trochu jinak. :break: Všichni krmě vybraného Sardelajdou za dveře.:tralala: Sardel se někde schová:mnam:. Pak ostatní říkají jsem sardel, jsem sardel .... :megafon: . Dokud ho nenajdou a :box: :kladivko: :plamenomet: NE, mlátit a mordovat se nebude,musí se ho chytnout, pak ztichnou :mnam: a postupně se chytají i ostatní :mnam::mnam::mnam::mnam: . Příštím Sardelem je ten kdo se chytil jako první :pirat: . :papa: :10:

Komentáře

: my jsme místo ,,jsem sardel,, dělali ,,píp píp,, ...
: my to hrajem hrozne radi a vsechn ynas to bavi :jupi: a jestli to vas nebavi tk to nehrajte a nekazte to ostatnim!!!!!!:iq:
: to je píííííííííčovina
: skusím to zahrat v klubovně ale podle toho kolik nas tam bude
Všechny komentáře...




Tvoje jméno
E-mailová adresa
Typ příspěvku Komentář
Alternativní pravidlo
:) :-) :-( :( %-) :-D :-? :-P :-p B-) 8-) ;-) ;) :grr: :schizo: :srdce: :cert: :idea: :mnam: :wow: :ziv: :cz: :cool: :haha: :iq: :vanoce: :papa: :hudba: :tabacek: :pivko: :alien: :nene: :pirat: :pozor: :megafon: :jojo: :amen: :pc: :slunicko: :hophop: :break: :jupi: :pis: :cosi: :hura: :10: :tralala: :motorovka: :bomba: :kladivko: :kulomet: :box: :rpg: :sniper: :neo: :asmd: :plamenomet: :jedi:
Za grafické smajlíky se automaticky překládají příslušné sekvence, pro urychlení psaní je můžeš psát přímo.
Hodné HTML tagy jsou povoleny, ty škodlivé nebudou mít efekt.
Nový řádek se za <br /> překládá automaticky.
Vyhledávání hervyhledat hry Přidat hrupřidat hru
 
Animato.cz
Hranostaj v mobilu!
Hranostaj.cz nyní jako mobilní aplikace! Get it on iTunes! Get it on Google Play × Neruš!