Zapamatuj si jména příšer, jinak se staneš šťavnatou potravou...
Pravidla
Organizátor potřebuje partu větších dětí/vedoucích, kteří mu budou dělat příšery. Každý z nich si vymyslí nějaké jméno, které se shoduje v začátečních písmenech s jeho vlastním. Příklad: vedoucí se jmenuje Petr Mach a vymyslí si příšeří jméno Pět Mačet. Nebo Hana Havlová se přejmenuje na Hustoslavu Hyenoidní. Jde o to, že když se děti dotyčné jméno dozví, musí mít nějakou šanci určit ke kterému vedoucímu se vztahuje. Děti nemusí znát přijmení všech vedoucích, stačí když znají vedoucí jménem a každý má v oddíle jméno začínající na originální písmeno. Doporučuju v příšeřích jménech dodržovat rody.
Poté co si příšery vymyslí jména, napíšou je na lísteček. Lístečky se rozmístí po hrací ploše, u každého lístečku hoří svíčka.
Příšery si na kraji hrací plochy udělají doupě. V doupěti mají něco co se děti snaží získat(mísu bonbónu/ponožky krále příšer/cokoliv). Během hry je většina příšer v doupěti a menší část jich běhá po hracím poli a chytá děti.
Stranou od doupěte začínají děti. Na toto místo se potom chodí i oživovat, pokud je sežere příšera. Co je to bude stát záleží na vás (10 dřepů, dojít někam, zazpívat písničku).
Děti mají za úkol naučit se co nejvíc jmen příšer nazpaměť a proniknout do doupěte pro hlavní cenu. Musí tedy běhat po hracím poli a učit se jména příšer. Pokud ho přitom nějaká příšera chytne, je sežrán a musí se jít oživit. Pokud ovšem už ví jak se příšera jmenuje a pošeptá jí to do ucha, pak se mu nic nestane a může jít dál.
Jakmile si někdo myslí, že zná dost jmen, může se odvážit do doupěte a pokud všem právě přítomným řekne jak se jmenujou, vyhrál.