Vtipná hra na slova do vlaku či prostě na dlouhou chvíli.
Pravidla
Cílem hry je nestát se Inkoustem :-) Vysvětlení je trochu kostrbaté, lépe to určitě pochopíte z příkladu hry níže.
Začínající hráč řekne nějaké písmeno a myslí si přitom nějaké slovo, které na to písmeno začíná (např. K jako Kráva). Další hráč přidá druhé písmeno a myslí si slovo, které začíná na dvě řečená písmena (např. řekne O a myslí si KOleno). Další hráči postupně stejným způsobem přidávají písmena.
Kolo hry končí, až nebude hráč, který je na řadě, schopen přidat písmeno. Tento hráč prohrává kolo, stává se z něj "I" a začíná další kolo - řekne počáteční písmeno nového slova. Pokud prohraje i další kolo tak je "IN", poté "INK" a tak dále, až z něj může být "INKOUST".
Blafování a obviňování: Hráči mohou během hry blafovat. Když nevědí, jaké písmeno připojit, vyberou nějaké a snaží se tak dalšího hráče zmást. Další hráč může na slovo normálně navázat (pokud ví jak) nebo obvinit předchozího hráče z blafování. Pokud je blafující hráč obviněn, prohrává kolo. Pokud je z blafování obviněn hráč, který neblafoval (prokáže to tím, že uvede slovo, které měl na mysli), prohrává ten, kdo ho obvinil.
Příklad jednoho kola (hra 3 hráčů):
Hráč 1 říká L a myslí si Losos
Hráč 2 říká U a myslí si LUcerna
Hráč 3 říká K a myslí si LUK
Hráč 1 neví žádné slovo začínající na LUK. Má dvě možnosti: 1. vzdát to, 2. blafovat. Zkusí blafovat a řekne R (i když nezná žádné slovo začínající na LUKR)
Hráč 2 řekne A a myslí si LUKRAtivní. Blafování se tedy Hráči 1 vyplatilo.
Hráč 3 obviní Hráče 2 z blafování (protože nezná žádné slovo začínající na LUKRA). Hráč 2 mu slovo oznámí a Hráč 3 tak prohrává kolo a říká první písmeno dalšího slova.
Před hrou je dobré se domluvit, jaký typ slov se uznává a jaký ne (vlastní jména, 1. pády...)