Umíte se vcítit do druhých?
Jde o to, poznat čí je která odpověď a zároveň svojí odpovědí zmást soupeře a nahrát spoluhráčům...
Pravidla
Hra vznikla na motiv scény ze seriálu Červený Trpasík, epizody Psirény.
Promítnutí inkriminované části tohoto dílu je taky vhodná motivace, z nouze stačí slovní uvedení do děje.
Na palubu vesmírné lodi se dostal nebezpečný tvor (Psiréna), který dokáže vyvolávat halucinace a světe div se, chce posádce pomocí těchto triků vycucnout mozek. :) Tento tvor vyvolá halucinaci, že je Dejv Listr, vypadá tak, chová se tak, takže na palubě jsou dva stejní Dejvové a posádka se snaží zjistit, který je ten pravý, pomocí otázek a úkolů... Doporučuju vidět.
Před hrou jsou připraveny otázky, může je připravit organizátor nebo i sami hráči, měly by být obecného charakteru např.: Co by jsi na světě nejvíc chtěl? Z čeho máš největší strach? Jaký je tvůj ideální protějšek?…
Ve hře samotné proti sobě hrají tři týmy a hra se odehrává v jednotlivých kolech.
Kolo probíhá tak, že jeden tým vybere Dejva Listra, který zůstává s ostatními, zbytek týmu odchází pryč. Je vylosována otázka a Dejv na ni písemně odpoví, stejně tak na ni odpoví i zbylé dva týmy, ovšem tak, jak by na ní asi odpověděl Dejv sám. Dejvův tým se vrátí a organizátor přečte otázku a tři odpovědi. Když poznají správně tu pravou, získávají bod, když ne, získává bod tým, který je zmátl. Kolo končí a další tým vybírá Dejva…
Hraje se dokud se všichni nevystřídají nebo dokud je chuť.
Způsobů jak podvádět a jak tomu předcházet je několik, ale lepší je nepodvádět vůbec :), hra tak ztrácí smysl a o body tady zas tak nejde…
Je taky možné omezit počet slov v odpovědi.
Hra je vhodná do skupiny, kde se všichni přibližně stejně znají.
Ve hře vítězí empatie a znalost těch ostatních. Když se snažíte zmást Dejvův tým, nejde ani tak o to, co by napsal Dejv, ale co si oni myslí, že by napsal…