Bojovka s enviromentálním symbolickým rámcem s orginálními pravidly
Pravidla
Hra se hraje nejlépe po tmě na vesnici na nefrekmentované křižovatce, nebo lesní cestě. Rozdělíme hráče do 3 až čtyř skupin dle počtu cest. Vedoucí hry určí skupinám (domorodým kmenům) v přesné vzdálenosti od křižovatky jejich domečky (vesnice). Uprostřed křižovatky je svíčka ve sklenici (signalizuje, zda je v pramenu ještě voda) a vedle nádobka s vyčerpatelným počtem vody (airsoftové kuličky). Hráči nosí vodu z pramene do svých vesnic, kde mají také nádobu na vodu. Vodu si také mohou krást mezi sebou. Každá cesta znamená pro každý kmen, který má na ni vesnici, jejich území. Každý hráč má také za pasem šátek (jeho život) šátek může vytrhávat v jakékoli situaci na svém území, nebo na cizím území, pouze pokud nenese vodu (jelikož s džberem vody se těžko bojuje, pokud bych si jej odložil na cizím území a chtěl bojovat, tak mi ho zloději ukradnou, zatímco na svém území jej odložit mohu, protože jsou tu mí lidé. Je to jen symb. Rámec. Kulička se odkládat ve skutečnosti nebude). Pokud při souboji vytrhnu druhému šátek, tak je mrtvý, musí mi odevzdat vodu a jít se oživit do vlastního domečku. Tím pádem , pokud chytám na svém území může nastat situace, kdy budu mít u sebe více jak 1 vodu. V tom případě, pokud je hned neschovám mohu běžet do cizího území s dvěmi vody, ale pokud mě někdo chytí, tak mu musím odevzdat obě dvě vody, Z pramene, nebo nádoby na vodu si smím brát ale pouze jen po jedné vodě.
Když pramen vyschne (dojdou kuličky), sfoukne se svíčky pro signál prázdného pramen. Hráči si pak začnou krást vodu mezi sebou. Vyhrává ten tým, který bude mít při zapískání konce ve své vesnici v nádobě na vodu nejvíce vody (voda, kterou budou mít hráči u sebe a nebude přímo v nádobě na vodu se v daný moment nepočítá.
Hru jsme hráli 45 minut, s tím, že jsme ji rozdělili nenuceně na 2 části a to z důvodu aby měla hra nějaký rozvoj, spád. .část je nošení vody a 2. část Je kradení vody.
Ve druhé části se hra stává opravdu botová a jelikož se až tak neomezujeme pravidly někdy i mnohdy drsná, proto je lepší hru hrát spíše se staršími skauty, nebo rovery, kteří mají smysl se do hry vžít, ale zároveň znají meze svých sil, aby nikomu neublížili. Hra byla původně vytvořena pro rovery, kteří milují hry plné volnosti a možnosti taktizovat.
Potřeby: nefrekmentovaná silniční křižovatka, šátky,svíčka, airsoftové kuličky