Obrana proti černé magii.

Hodit do Nůše
Počet hráčů2100
NeurčitelnáDélka přípravy
Náročnost přípravyBez přípravy
Věk hráčůpředškoláci
mladší děti
starší děti
dospívající a dospělí

Hru přidal: čip
Zdroj nebo autor: Čip
Zapsáno: 9. 4. 2017 v 14.51
Zhléhnuto: 297 krát (16 denně)
Parametry: Nezávislé na prostředí, Pohybová, Chodička / strategická, Na postřeh / šikovnost
Potřeby: Hůlka
Princip kámen nůžky papír, postřeh, příběh i taktika.

Pravidla

Jedná se o klasický kouzelnický souboj v rámci předmětu Obrana proti černé magii.
Začíná se tak, že se oba hráči postaví proti sobě čelem, pozdraví se hůlkami, otočí se, na tři kroky v rytmu za společného počítání se rozejdou a na čtvrtou dobu se otáčí zpět k sobě čarujíce kouzlo. Průběh si můžete prohlédnout na videu.

https://www.youtube.com/watch?v=y8swi-kVs8I&t=30s

Dohromady existuje pět kouzel. Každé jedno kouzlo poráží jedno jiné kouzlo. Viz obrázek v příloze.

https://drive.google.com/file/d/0B7x5-HlvArlNcUVIUC1UQ3pCWjQ/view

Mnemotechnické pomůcky na zapamatování kouzel.
Auqa Erupto - Vykouzlí proud vody ( prýštící z rukou ) čímž uhasí oheň rozpoutaný kouzlem Fiendfire.
Fiendfire - Rozprostře oheň ( proto to rozpřažení ) a obklíčí hada ( Serpensortia )
Serpensortia - Vykouzlí hada co leze po zemi ( proto ta ruka dole ) a jakmile se přiblíží drak, uštkne ho ( Drakonifors )
Drakonifors - Vykouzlí draka co vzletí ( proto ta ruka nahoře ) a jakmile zmizí voda ( repelentus ) může zaútočit.
Repellentus - Kouzlo odpuzující vodu. ( Ruka obtočená za zády. Omlouvám se, ale tady mi došli nápady na pomůcku na zapamatování. Zkuste si vytvořit vlastní. ) V našem případě ničí kouzlo Auqa Erupto a kruh se uzavírá.

Jakmile se potká dvojice kouzel, které na sebe nereagují je nutno vyvolat další, jenž bude účinné na nynější soupeřovo kouzlo. Pokud oba hráči vyvolali správná kouzla, pokračují dál v kouzlení na nové právě vyvolané kouzlo, dokud neřekne jeden z hráčů kouzlo výrazně dříve než soupeř ( tj. ještě před tím než stačí ten druhý cokoli říct ) nebo dokud někdo nevyvolá špatné kouzlo.

Na konci souboje prohravší kouzelník musí na znamení pokory pokleknout. Výherci připadá bod. Je například možné hrát na tři výherní body a uspořádat turnaj v kouzelnických soubojích. Na zápas by měl ideálně dohlížet jeden nebo dva prefekti/učitelé. Sledují zda má KAŽDÝ HŮLKU ( bez té prosím nehrajte, ztrácí to kouzlo. ) Stačí klacek - cokoli. Pamatují si kouzla každého hráče, aby mohli přisoudit bod atd. Osvědčila se nám i kamera.
 


Načítám komentáře...
Vyhledávání hervyhledat hry Přidat hrupřidat hru
 
Animato.cz
Hranostaj v mobilu!
Hranostaj.cz nyní jako mobilní aplikace! Get it on iTunes! Get it on Google Play × Neruš!