Míčkovka do tmy. Spíše experiment pro zaujmutí hráčů než budoucí kultovní hra.
Pravidla
Legenda Až donedávna se nočními ulicemi města proháněly motorky a lumpové bez budoucnost na nich tyranizovali obyvatele. Žádný div, že v komunálních volbách volbách vyhrála iniciativa "Uklidíme!" slibující, že z ulic odstraní vše z výjimkou chodců a hromady odpadků nahradí pouličními lampami a popelnicemi na tříděný odpad. Právě snaha zbavit město nejen lidského ale i skutečného smetí vedla až ke smlouvě s pořádkovými společnostmi, samozřejmě hned dvěma, protože právě dva nesmiřitelní soupeři vytváří ten nejefektivnější konkurenční boj. Zprvu to vypadalo dobře, popeláři vyjížděli vždy večer, aby svými těžkými vozy smetli z ulic motorkářské gangy, dokonce měli úspěch! Jenže, co se nestalo? Když si motorkářští gangsteři zahojili zlomeniny a seznali, že čas gangů skončil, začali se ohlížet po seriózní kariéře, ale nezvládli dělat nic lepšího než popeláře. A tak se jednoho dne u popelnice potkali dva staří známí, nyní z konkurenčních podniků. Dříve se řezali pro leccos, ale teď tu byla možnost pro svůj podnik ukořistit popelářský vůz. Mohlo to skončit jinak než pěstí do zubů? Ano, výstřelem.
Noční smetiště Jestli je tato hra něčím skutečně jiná, pak úborem, který si všichni hráči musí obléct. Herní róba sestává:
1) Reflexní vesta
2) Čelovka (ne všichni ji využijí)
3) Dvě vrstvy šátku přes oči - samozřejmě nejde o konkrétní počet vrstev nýbrž o to, aby přes šátek takřka nebylo vidět. Hráč musí rozeznávat obrysy předmětů ve svém okolí a zdroje světla jako lampy a baterky, ale víc ne.
Zkrvavené stoličky na nočním smetišti Přesně vymezte pole a rozmístěte do něj obránce s míčky. Konečně pak doprostřed pole položte předmět, nebo postavte vedoucího, který představuje popelářský vůz. Obránci si rozsvítí baterky, takže když se podívají na útočníka, zazáří vesta dotyčného odrazem, díky kterému jej bude možno "snadno" lokalizovat a zasáhnout i s šátkem na očích. Jak obránci tak útočníci zas budou mít výhodu, že podle toho, zda nad vestou svítí, nebo nesvítí baterka, poznají, zda se mají střílet, nebo zdravit.
Útočníky postavte trochu stranou a také je vyzbrojte míčky, pak už se čeká jen na povel začít hru. Útočníci se snaží probít k popelářskému vozu, vzít ho a odnést z herního pole.
Kdo je zasažen, sedá si a volá altruistu, hodného obětavého chodce, který se snaží, aby při tom střetu popelářů nikdo neumřel, aneb vedoucího, který k zasaženému přijde a sdělí, kolika dřepy se má vykoupit. Pokud je ze svého týmu první mrtvý, bude mu k tomu stačit jeden dřep, pokud jeho smrti předcházelo již devětadvacet jiných, musí se oživit třiceti dřepy. Funkce to není složitá, a tak krom ní vedoucí altruista ještě hlídá, že se přisleplí hráči neženou do propastí a skladuje míčky pro hráče, kteří žádné nemají. Aby hra neuvízla na příliš velkém množství dřepů potřebných k oživení, začíná se po třicítce zase od jedničky.
Po uloupení popelářského vozu útočníky, končí hra a pokud k tomu ještě nedošlo, střídají se strany.