Tahle hra má podivné, ale odpovídající jméno. Provázky, které při ní užíváte, se podobají zhmotněným nervům, neklidně sebou poškubávají nebo jsou napjaty tak jako skutečné nervy hráčů.
Na začátku dostane každý figurku ze hry Člověče, nezlob se a půlmetrový tenký, pevný provázek. Jeden konec provázku uváže figurce pod krčkem. Nejsou-li po ruce figurky, nahraďte je většími knoflíky.
Vedoucí položí doprostřed stolní desky nebo na podlahu papírové kolečko tak velké, jak velký je otvor plechovky, kterou máte ke hře připravenou. Na tohle kolečko postaví každý hráč svou figurku, uchopí volný konec provázku a provázek mírně napne. Vedoucí je v tuhle chvíli jejich protivníkem a místo provázku drží v jedné ruce hrací kostku, ve druhé plechovku. Pak hodí kostku tak, aby ji všichni dobře viděli. Když padne kostka sudým číslem navrch (dvojkou, čtyřkou, šestkou), vedoucí bleskurychle přiklopí plechovku otvorem na papírové kolečko a snaží se při tom pod ní chytit co nejvíce figurek. Hráči ovšem nečekají a snaží se stejně rychle dostat své figurky do bezpečí – trhnou provázkem a figurka odskočí z papírového kolečka. Kdo má pomalou reakci nebo zaváhá, tomu chytí vedoucí figurku pod plechovku – a to znamená trestný bod.
Pak začíná nové kolo hry. Hráči vrátí své figurky na papírové kolečko, mírně napnou provázek, vedoucí si připraví plechovku do pravé ruky, posune ji nad figurky a znovu hodí kostkou. Jestliže tentokrát padne lichým číslem navrch (jedničkou, trojkou, pětkou), nesmí vedoucí plechovkou přiklopit papírové kolečko a hráči nesmějí trhnou provázkem tak, aby jejich figurka opustila kolečko. Vedoucí může jen naznačit útok na figurky klamným pohybem plechovky. Některému z hráčů skoro vždycky selžou nervy a přestože jasně vidí liché číslo, trhne provázkem. Když figurka opustí papírové kolečko, její vlastník dostane také trestný bod.
Hra pokračuje tak dlouho, dokud někdo nemá deset trestných bodů.