Hon na bludičku (fyzicky zdatného a obětavého hráče), který sem tam blikne baterkou
Pravidla
Noční hra do terénu - pozor, kdo ji bude hrát naplno, většinou špatně skončí.
Určí se herní území, herní doba a jeden hráč, který se stává bludičkou. Dostane baterku a krátký náskok, aby zmizel - poté se rozjíždí hon. Bludička musí sem tam bliknout baterkou (rozumné je stanovit interval napevno, např. jednou za 30 sekund) a oznámit tak pozorným hráčům svoji polohu. Kdo se bludičky dotkne, získává bod (imaginární, nebo použijte papírky). Bludička poté dostane pár okamžiků na rychlý přesun do neznáma a hon pokračuje.
Role bludičky je velmi vysilující a vyžaduje značné sebeobětování při úprcích terénem. Proto není od věci, aby všichni hrající vedoucí nebo starší a zdatnější hráči byli potenciálními bludičkami a až jedné dojde dech, nechá se \'chytit\', předá baterku a získá tak možnost odpočinout si.