Jeden vedoucí je kouzelníkem a má tři životy, které jsou položené u něho (př. kameny, větve nebo cokoliv takového. NE těžkého) a ostatní jsou hodní skřítci.
Určí se také čára asi 10m vzdálená od životů kouzeníka za kteroujsou na začátku hry skrítci. Mohou se tam hýbat mohou tam mluvit, ale jakmile vkročí do kouzelníkova území, tak žádnou z těchto věcí dělat nesmí. Jakmile ji (někdo ze skřítků) udělá, tak mu kouzelník -pokud si toho všimne- řekne.
Kouzelník má za úkol se dívat a poslouchat,jestli někdo nemluví nebo se nepohybuje, ale samozřejmě se nedívá pořád, aby skřítci měli šanci vzít životy. pokud někoho uvidí, tak mu řekne a on se stává kamenem.
Skřítci můžou "kámen" vysvobodi tak, že ho opět bez mluvení a pohybu, aniž by ho kouzelník viděl odvede za čáru.
Jakmile se veznou životy, tak by nikdo neměl být v poli, neboť potom se stal kamenem na "pořád".