Běhací (ale nemusí být) hra po kruhu s nošením balíků.
Pravidla
Ve sněhu se vydupe kruh, popř. elipsa s poloměrem min. 3m, maximálně tak 10 (ale to neznamená, že nemůže být větší). Lze hrát i na trávě - kruh se vyznačí provázkem.
Hráči se rozdělí na 4 stejně silná družstva a každé družstvo se umístí na 1 čtvrtinu kruhu (elipsy) - tzn. že 1. družstvo stojí na pomyslné 12 u ciferníku, 2. stojí na 3 atd. Nyní mají za úkol oběhnout kolo (začíná a končí u stanoviště své skupiny) a tak získat pro družstvo určitý počet bodů - podle toho, co nesli:
Běžné psaní (1 bod) - běží jednotlivec, musí 1x oběhnout kolo
Doporučené psaní (3body) - běží dvojice, musí 1x oběhnout kolo
Telegram (5 bodů) - dvojice s šátkem, musí oběhnout 1x kolo a přitom někoho předběhnout
Balík (5 bodů) - dvojice si veme lavor, musí 2x oběhnout kolo
Expres (10 bodů) - Dvojice oběhne 3 kola a nesmí být nikým předběhnuta. Je písknut vedoucím (viz níže)
Body zapisuje zapisovač z družstva (nemusí to být stále jeden a týž), který stále zůstává na stanovišti.
Vedoucí (nazvěte si ho, jak chcete) stojí uprostřed kruhu. Když mu dá nějaký zapisovač znamení (nenápadně), že vyjede expres, vedoucí do 30s pískne. Od toho okamžiku musí expres do 45s vyjet. Písknutí je znamení pro okolní družstva, že vyjede expres a oni se ho snaží předjet (obvykle se tipuje, kdo je expres, přesně to ví často jen expres a zapisovač)