The Matrix

Počet hráčů30100
Do 111 minutDélka přípravy
Náročnost přípravySnadná
Věk hráčůstarší děti
dospívající a dospělí

Nemůžeš hodnotit
Tvůj prohlížeč má zakázané ukládání cookies. Abys mohl hodnotit hru, musíš si je povolit.
Pokud jsi cookies nezakazoval, zkus tuto hru znovu vyhledat, popř. znovu kliknout na odkaz, který tě na tuto stránku dovedl.
Hra dostala 13 hodnocení67
%

Autor:
Zdroj: nevím, hráli sme to na táboře :-)
Zapsáno:
Zhléhnuto: 3805 krát (2 denně)
Parametry: Na ven, Pohybová, Honička
Potřeby: klíče z kartonu pro klíčníky, sluneční brýle, označení pro telefonní budku
Jedna z nejlepších honiček jakou sem kdy hrál, vřele doporučuji!!!!

Pravidla

Na začátek bych uvedl, že by vedoucí měli děckám říct něco o stejnojmenném filmu (teď se mi to nechce vypisovat :-), lépe pak pochopí pointu hry.

Ukol: dostat se ze světa Matrixu do reálného světa.

Na začátku hry dostanou dětska zapečetěný lísteček = život, na kterém je napsáno buď vyvolený nebo nevyvolený (v poměru 50:50). Na to, jestli jsou nebo nejsou vyvolení, se zatím nesmí podívat!!!

1.kolo: cca 15 min. Děcka musí získat telefonní číslo. To dostanou od klíčníků (zpravidla je jich tak 2-7, podle počtu hráčů), kteří jsou označeni velkým klíčem. Dítě k němu přiběhne a dostane kartičku s telefonním číslem. Číslo by mělo být různorodé, určitě ne třeba ve tvaru 777 888 444). Tento úkol se jim snaží zmařit Ochránci Matrixu (několik vedoucích, také podle počtu lidí: cca 15 hráčů na 1 ochránce). Ti na sobě mají sluneční brýle. Potom zde jsou i tajní ochránci (bez brýlí) ale těch je jen pár, rozhodně to s počtem nepřehánějte. Jakmile ochránce někoho chytí, musí mu dítě odevzdat život, jde s ním k Centrálnímu počítači, kde rozpečetí lísteček, a hra pro něj končí.

2.kolo: cca 30 min. Děcka už mají telefoní číslo. Tajní ochránci a klíčníci se nyní stávají telefonními budkami, Ochránci Matrixu stále chytají děcka. Telefonní budka obsahuje jenom jedno číslo (např. 5) a po stálých časových intervalech se toto číslo mění. Je potřeba se domluvit, aby všechny budky neměly stejné číslo. Děcka běhají a snaží se své telefoní číslo vytočit: doběhnou k budce a ta mu škrtne první číslo z telefonního čísla (pokud ho daná budka zrovna má, pokud ne, dítě musí hledat správnou budku), a takhle běhají až mají vytočeno celé telefonní číslo. Pak hráč přiběhne k centrálnímu počítači, rozpečetí svůj život a ukáže se, jestli byl nebo nebyl vyvolený. Pokud je vyvolený, vyhrál, pokud ne, běhal zbytečně :-D

Poznámka: i když dítě nemá život, pořád může běhat a vytáčet telefoní číslo, potom ho může dát jinému, s životem.

Poznámka pro vedoucí: Je to docela náročná hra, měli jsme 40 vyvolených a 40 nevyvolených, po prvním kole zbylo už jen 7 vyvolených :-D, rozmyslete se jestli je necháte vyhrát, nebo jim to nandáte :-D
 

Alternativní pravidla

: Právě v tom vidím vtip celé hry, až na konci se ukáže, jestli to bylo nebo nebylo zbytečné, záleží jen na úhlu pohledu
Jinak ještě jsem zapomněl napsat, že když nám vzikla situace že bylo málo vyvolených, vypustili jsme do oběhu "healera" který dával životy.
: Necpal bych tam to vyvolený-nevyvolený. Je docela hloupé běhat skoro hodinu zbytečně a akorát to ty nevyvolené otráví.

Komentáře

: Hra naprosto skvělá, vyvolený-nevyvolený bych rozhodně použila... nutí mě to k představě, že bych se asi dorvala smíchy, kdybych strašně dlouho běhala jak cvok a pak zjistila, že jsem nevyvolená. Dobrá hra na srážení sebevědomí :)))
: Podle mě by mohla být i ohraničená plocha kde se mohou pohybovat a "agenti" Matrixu by mohli pouze chodit, ne běhat.
: Souhlasím s Dermestisem, jinak dobrá hra




Tvoje jméno
E-mailová adresa
Typ příspěvku Komentář
Alternativní pravidlo
:) :-) :-( :( %-) :-D :-? :-P :-p B-) 8-) ;-) ;) :grr: :schizo: :srdce: :cert: :idea: :mnam: :wow: :ziv: :cz: :cool: :haha: :iq: :vanoce: :papa: :hudba: :tabacek: :pivko: :alien: :nene: :pirat: :pozor: :megafon: :jojo: :amen: :pc: :slunicko: :hophop: :break: :jupi: :pis: :cosi: :hura: :10: :tralala: :motorovka: :bomba: :kladivko: :kulomet: :box: :rpg: :sniper: :neo: :asmd: :plamenomet: :jedi:
Za grafické smajlíky se automaticky překládají příslušné sekvence, pro urychlení psaní je můžeš psát přímo.
Hodné HTML tagy jsou povoleny, ty škodlivé nebudou mít efekt.
Nový řádek se za <br /> překládá automaticky.
Vyhledávání hervyhledat hry Přidat hrupřidat hru
 
Animato.cz
Hranostaj v mobilu!
Hranostaj.cz nyní jako mobilní aplikace! Get it on iTunes! Get it on Google Play × Neruš!